Gezellig dat je er bent!

portret nov 2014Daarnet bekeek ik de samenvatting van mijn statistieken van de bezoekersaantal op dit weblog. Ik ben begonnen op 4 oktober, en nu is het 2 november. Het bezoekersaantal van dit weblog is nu al in november meer dan 3x zo hoog als de hele maand oktober….dat gaat rap.

Gezellig dat je er bent! Bedankt voor het retweeten, delen en reageren. Want daar gaat het allemaal om: dat we elkaar steunen in het invalwerk.

Op de achtergrond ben ik bezig met drie projecten voor invallers waar ook jij hopelijk veel plezier van zult hebben:

  1. Het Verbeterplan Invallers (wordt nu verder uitgeschreven)
  2. Een handig stuk “gereedschap” voor invallers. Dat laat ik eerst even uitproberen voordat ik het de wereld in laat gaan mét een naam.
  3. De ontwikkeling van de test Locus of Control speciaal herschreven voor invallers.

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in Statistieken, verbeterplan invallers en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Gezellig dat je er bent!

  1. Pingback: Invallers: ín de boot! | invaltips: alles voor de invaller

Plaats een reactie