Alles weer op een rijtje: één ding tegelijk

meisjes kids-894787__180Een echte slimmerik ben ik hoor: ik had de Praktijkmap Invallers allang in een PDF kunnen zetten zodat je die kon downloaden. Nu heb ik het gedaan gelukkig. Zie rechterkolom en veel plezier er mee!

Ik was de afgelopen tijd intussen bezig mijn schoolleidersdiploma te halen, de dagelijkse praktijk op school te stroomlijnen, de verhuizing en het gewone leven hebben daarnaast veel aandacht van mij gekregen. En maar goed ook. Eén ding tegelijk doen en met aandacht houdt je gezond. Alles is (bijna) klaar en ik sta er vrolijk bij.

Officieel moet ik mij afhouden van het invallen want ik heb werk genoeg te doen in de school maar je snapt natuurlijk wel dat ik hier en daar even een klas opvang, al is het maar om de dag te starten voordat de kinderen worden verdeeld wegens gebrek aan een invaller of de leerkracht even rustig een acuut telefoontje over een leerling te laten plegen. Hetty en invallen: wij blijven altijd vrienden.

 

 

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in bevlogenheid, Energie houden, Genieten, orde houden, Praktijkmap Invallers, X en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie