Invallers: ín de boot (2) en varen maar met z’n allen!

gold-268640__180Leuk, het goede nieuws brengen: de medewerkster van het Lerarenregister waar ik het in “Invallers ín de boot deel 1 “over had stuurde mij nog deze rectificatie / aanvulling:

Dag Hetty,

Dank voor je mail en je enthousiasmerende tekst.

Excuses, ik heb niet de juiste informatie verstrekt. Je kunt je intussen wel inschrijven als invaller.

 Bij de aanmelding onder  ‘werksituatie’ kun je je uit de volgende mogelijkheden kiezen:

  • Huidige werksituatie
  1. Werkend als leraar met een aanstelling van tenminste 0,2 fte
  2. Werkend als leraar, zelfstandig (zzp) / met een nuluur contract / als invaller; werkomvang tenminste 0,2 fte
  3. Niet werkend als leraar voor tenminste 0,2 fte, maar de afgelopen vier jaar tenminste 1328 uur (4 x 0,2 fte) als leraar gewerkt
  4. Niet werkend als leraar voor tenminste 0,2 fte, u kunt nu niet geregistreerd worden

Invallers zouden dus kunnen kiezen uit de tweede mogelijkheid of de derde mogelijkheid.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Fijn! Laat het even weten aan Lerarenregister als je nog vragen hebt of beperkingen ervaart. En ik ben daar natuurlijk ook nieuwsgierig naar!

 

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in lerarenregister en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie