Dat ik hier niet eerder aan heb gedacht…

33-energizers-ecoverSoms ruim ik mijn computer op en dan kom ik zaken tegen die ik allang had willen delen met je. Zoals dit: 33 energizers van Hugo Bakker. Misschien heb je het al maar in elk geval: je kunt het bestand hier gratis downloaden. Erg fijn is ook dat je op de site nog veel meer werkvormen kunt vinden die je in je invalwerk vast goed kunt gebruiken. Heerlijk veel inspiratie!

Dit is natuurlijk ook weer een mooie link om in mijn Praktijkmap Invallers te plaatsen onder het hoofdstuk Handige Sites.

Veel plezier met de energizers!

 

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, eigenaar Cursus op Ameland, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in drukke klas, Energie houden, energizers, Gratis, jezelf ontwikkelen, orde houden, Praktijkmap Invallers, spel, X en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

