Update 8 is uit, heb jij ‘m al?

meisjes girls-206679__180Het begon als een uitdelertje: ik maakte een bestandje van wat handige zaken voor invallers, noemde het “Praktijkmap Invallers” en liet weten dat wie interesse had het aan kon vragen.

Dat heb ik geweten! Deze week heb ik inmiddels update 8 verstuurd naar meer dan 1400 invallers. En elke dag komen er nieuwe aanmeldingen bij. Deze map breid ik steeds uit met nieuwe handige kopieerbladen en tips voor in de praktijk op school. Leuk dat invallers mij tips en suggesties aandragen. Zo helpen we elkaar! En de Praktijkmap Invallers blijft gratis natuurlijk 😉

Heb jij de map niet ontvangen en je had je toch aangemeld? Laat het even weten via invaltips@gmail.com dan krijg je ‘m natuurlijk alsnog. Wellicht had je een foutje in je opgegeven emailadres.

Heb je je nog niet opgegeven voor de map: hier kun je dat makkelijk doen.

Wat fijn:

Binnenkort kun je in Leeuwarden of Arnhem handigheid krijgen in verschillende onderdelen uit de map. Meer info en opgeven hier.

Ik wens iedereen veel succes en plezier bij het invallen!

Hartelijke groet,

Hetty

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in Activiteit Cursus op Ameland, bevlogenheid, Energie houden, Genieten, Gratis, Kopieerbladen, oplossing, Praktijkmap Invallers en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

