Hier kijk ik naar uit

Heb jij dat ook in deze donkere dagen (hoewel op het moment dat ik dit schrijf de novemberzon even lekker schijnt): je denkt alweer aan het voorjaar. Dat houdt je op de been om regen, wind en kou te doorstaan.

Straks ga ik even met de hond naar het strand.Even langs de zee in de frisse wind en het gevoel dat alles altijd open ligt. Doorwaaien en voelen wat mijn innerlijke stem zegt. Zoals je weet woon ik op Ameland. Ameland is in elk seizoen bijzonder en verrassend.

In april organiseer ik op Ameland een weekend voor invallers. Ik verheug mij er nu al op. In de eerste plaats omdat er cursisten voor de tweede keer komen. Fijn om elkaar weer te ontmoeten! In de tweede plaats omdat ik het altijd bijzonder prettig vindt om invallers te steunen, te helpen van hen te leren. En in dit geval ook: bij te dragen aan een welverdiend prettig weekend op dit prachtige eiland. Want in dit weekend heb je zowel cursus als tijd voor jezelf en met anderen.

Ik nodig je van harte uit ook te komen. Hier vind je alle informatie!

 

 

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, eigenaar Cursus op Ameland, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in Activiteit Cursus op Ameland, Zo is invallen wél leuk en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

