Ik roep en ik krijg!

diamond-739156_640Laatst vertelde mijn collega dat ze met de mineralogie en geologie periode was begonnen in de zesde klas. Ach…ik verzuchtte dat ik zulke mooie verhalen over de diamantmijnbouw had liggen thuis en omdat ik inval en vaklessen geef daar nu niet meer aan toe kom. Ik zou haar de verhalen wel geven. Ik geef alleen Engels en gym in haar klas ;(

Maar morgen ga ik invallen in de zesde klas! En….mijn collega zei me: “Het, doe jij maar die leuke verhalen van je over de diamant. Dan doe ik die niet.” Wow, wat attent van haar en fijn voor mij. Morgen mag ik dus weer erover vertellen. En ik zag in mijn map die ik thuis tevoorschijn toverde dat het in 2007 was dat ik dat voor het laatst had gedaan…

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in Geluk en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

