Zo simpel kan het zijn!

team-472488__180Wat een aardige en handige reacties krijg ik op de Praktijkmap Invallers die ik gratis verstuur. Dankjewel! Ik probeer iedereen zelf te antwoorden en verwerk waar het kan één en ander op deze site en/of in de Praktijkmap.

Maar zo simpel kan het ook zijn en daarom zou je ‘m bijna vergeten en ben ik blij dat ik er weer op geattendeerd ben:

Maak elke keer van werkbladen en dergelijke die je op je invalschool tegen komt en waar je vaker wat aan denkt te hebben een kopietje extra voor in je eigen map! Niet alleen handig als je invalt maar ook als je ooit een eigen klas hebt. ​Een eigen verzameling met mappen met (extra) is nooit weg!

Wat fijn om elkaar goede tips door te spelen. Op de eerstvolgende bijeenkomst voor invallers is dáár juist wat meer tijd voor ingepland. Fijne week!

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, eigenaar Cursus op Ameland, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in X. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

