Ik verloot de Leerkrachtorganizer!

Hier thuis heb ik een prachtige Leerkrachtorganizer liggen: de ideale agenda als je voor de klas staat. Hij is voor het komend schooljaar, niet gebruikt, alleen als inkijkexemplaar tijdens mijn cursussen en bijeenkomsten voor invallers.Ik heb er heel wat enthousiaste reacties op gehoord, en terecht 😉

Omdat de agenda er piekfijn uitziet (niet beduimeld e.d.) wil ik ‘m graag verloten. Zelf kan ik hem niet gebruiken omdat ik een agenda deel op internet met mijn man. Het gaat anders privé erg ingewikkeld worden en dat is nou net niet de bedoeling van een agenda.

Wil jij deze agenda graag ontvangen?
Stuur dan een mailtje naar mij via invaltips@gmail.com. In de onderwerp regel zet je “leerkrachtorganizer”. Verder hoef je er niks bij te zetten.
Donderdagochtend zet ik de namen van de inzenders op lootjes en onder toezoend oog van mijn trouwe viervoeter zal ik er eerlijk eentje uit trekken. Iedereen krijgt een mail en dan verneem ik het adres van de prijswinnaar wel.

Hartelijke groeten Hetty

image

image

image

image

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, eigenaar Cursus op Ameland, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in X. Bookmark de permalink .

Een reactie op Ik verloot de Leerkrachtorganizer!

  1. Jacqueline Fielmich zegt:

    Kijk dat is nog eens een goede organizer. Ik doe graag mee met de verloting

    Like

Geef een reactie

