Zit jij al bij deze 469 invallers?

abacus-358569__180Vandaag stuurde ik weer een aantal invallers de gratis Praktijkmap Invallers toe. Jee…469 keer heb ik deze map al verstuurd sinds een paar maanden en het is inmiddels alweer de derde versie.

Zit jij bij deze 469 invallers die deze handige kopieerbladen in huis heeft? Zo niet, kijk dan even hier of het ook iets voor jou is.

Ik heb het al eens eerder gezegd: ik voel me heel dankbaar dat ik zoveel mensen blij kan maken en wat en feest als er weer nieuwe suggesties of vragen binnen komen voor deze map. Deze zomer maak ik natuurlijk versie nummer 4! Die krijg je automatisch toegestuurd van me als je een eerdere versie hebt gekregen.

20150620_140544Heerlijk: een weekend voor invallers!

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, eigenaar Cursus op Ameland, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in Gratis, Praktijkmap Invallers en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

