Op dit soort vragen wil je als invaller wel antwoord hebben!

boy-183306_640Elke invaller die zich inmiddels heeft aangemeld voor de cursus Zo is invallen wél leuk (die ik op 20 juni aanstaande verzorg) heeft van mij een mail gekregen. Daarin heb ik onder andere gevraagd:

Heb je een specifieke vraag of probleem met betrekking tot het invalwerk? Stuur me een mail daarover en ik probeer het in de dag te verwerken. Wellicht hebben je mede cursisten er ook iets aan.

Daar kwamen een aantal vragen uit waar je als invaller wel antwoord op wilt hebben!

Ik noem er drie van:

  1. Hoe kun je het beste met een onbekende klas starten?
  2. Hoe houd ik het vol terwijl ik geen perspectief zie op een vaste baan?
  3. Welke tips zijn er voor het omgaan met angst en stress voor invalklussen?

Fijn: niet alleen kunnen mede-cursisten hier wat aan hebben, ik weet zeker dat cursisten elkaar hier ook heel goed raad in kunnen geven. Dat kan erg bevredigend zijn: je ervaring kwijt kunnen aan elkaar. Daar ga ik een geschikte werkvorm voor inzetten natuurlijk. Deze vragen gaan hoe dan ook beantwoord worden op 20 juni!

Zo is invallen wél leuk is een positieve cursusdag: wat is er wél mogelijk, waar ben je sterk in. En dat met gelijkgestemden, jouw collega’s in het invalwerk.

Wil je weten of zo’n dag ook iets voor jou is? Lees hier verder.

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, eigenaar Cursus op Ameland, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in Activiteit Cursus op Ameland, Zo is invallen wél leuk en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

