Het effect van de gratis Praktijkmap Invallers

child-476507_640Nou ik heb het geweten dat ik deze map aanbood: wat een boel reacties heb ik gekregen! Ook vandaag ga ik er weer een heleboel verzenden. Je krijgt van mij persoonlijk een berichtje toegestuurd mét de map uiteraard erbij.

Het is wel een intensief werkje op die manier maar wat krijg ik er veel moois voor terug: nieuwe tips, persoonlijke bedankjes en vooral heel veel blijdschap!

Het moedigt mij enorm aan om de map uit te breiden, op deze manier blijft het me energie geven en is het daarom ook goed te doen naast mijn gezin, (inval)werk en andere belangrijke zaken.

Wil je ook de gratis Praktijkmap Invallers met kopieerbladen en handige sites ontvangen?
Stuur mij via invaltips@gmail.com een bericht.
Je krijgt ‘m dan binnen enkele dagen via de mail toegestuurd!
Ik wens je voor de komende tijd weer veel succes met invallen.

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, eigenaar Cursus op Ameland, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in Praktijkmap Invallers en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

