Praktijkmap Invallers Basisonderwijs: gratis en nu aan te vragen!

child-476507_640Vanaf NU kun je aanvragen: Praktijkmap Invallers Basisonderwijs
Heerlijk: een gratis map met kopieerbladen en handige sites waar je vast veel toepassingen voor vindt.
Laat via invaltips@gmail.com weten dat je de Praktijkmap wilt ontvangen.
Je krijgt ‘m dan binnen enkele dagen via de mail toegestuurd!

Hartelijke groeten,
Hetty Hospes – van Rijn

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, eigenaar Cursus op Ameland, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in Activiteit Cursus op Ameland, Cadeautip, Gratis, Kopieerbladen, Praktijkmap Invallers en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Praktijkmap Invallers Basisonderwijs: gratis en nu aan te vragen!

  1. Linda den Hartog zegt:

    Hallo Hetty,

    Graag ontvang ik de Praktijkmap Invallers Basisonderwijs. Alvast heel erg bedankt.

    Groetjes, Linda den Hartog

    Liked by 1 persoon

  2. Attie van den Berg zegt:

    Hoi Hetty.
    Ook ik wil graag de map ontvangen.

    Vriendelijke groet Attie

    Liked by 1 persoon

  3. Jeltsje zegt:

    Graag ontvang ik de praktijk map invallers basisonderwijs op de mail. Alvast bedankt!
    Vriendelijke groet,
    Jeltsje Fortuin

    Liked by 1 persoon

  4. thea zegt:

    Ja, wil ik graag ontvangen!

    Liked by 1 persoon

  5. Tessa zegt:

    Hoi Hetty,
    Ik ontvang graag de map per email.

    Met vriendelijke groet,

    Tessa Vermeulen

    Like

  6. Nathalie zegt:

    Hoi Hetty,

    Wat een handige map.
    Ik heb hem gelijk uitgeprint en in een map in de tas gestopt.
    Ook je agenda voor invalkrachten is handig.

    Met vriendelijke groet,

    Nathalie

    Like

  7. Hallo Hetty,
    Ik zou de map ook graag willen ontvangen.

    Groetjes Carin

    Like

  8. Sarah Ryon zegt:

    Graag ontvang ik de map invallers via mail!
    Lijkt me enorm handig en bruikbaar!
    Bedankt!
    Sarah

    Like

  9. Det zegt:

    Hallo Hetty,
    Ik zou maar wat graag de nap invallers via de mail.willen ontvangen.
    alvast bedankt.
    Groet Det

    Like

  10. Katrien zegt:

    Hoi,

    Ik zou ook graag de praktijkmap voor invallers ontvangen.

    Alvast bedankt!
    Groetjes Katrien

    Like

  11. E. de Graaff zegt:

    Hallo,
    De map lijkt me erg handig en zou ik graag willen ontvangen.
    Groeten, Ebrina

    Like

Geef een reactie

