Elkaar ontmoeten

pogo2014Al vele jaren ontmoet ik via internet allerlei mensen uit het onderwijs die ik nog nóóit in levende lijve heb ontmoet. Intussen zijn er heel wat meningen, tips, meelevende woorden en inspirerende teksten uitgewisseld.

Belangrijkste ontmoetingsplaatsen:

  • Paboforum (daar ben ik JufHetty)
  • twitter ( daar ben ik @jufHettyVrijeSchool en @Invaltips )
  • weblog Invaltips: alles voor de invaller

Vanmiddag gaat er iets zo speciaals gebeuren: ik ga meer dan 30 van mijn internet contacten ontmoeten op Primair Onderwijs Gaat Ontmoeten 2014. Wat een mooi initiatief van 7 tweeps en leuk dat er zoveel leerkrachten op af komen. Sommigen “ken” ik al 8 jaar!

Elkaar écht ontmoeten blijft belangrijk. Het is fantastisch om elkaar te steunen via het woord, waar je veel gevoel in kunt leggen. Bij een ontmoeting kun je elkaar nog zoveel meer vertellen door je ogen, gebaren en in dit geval de moeite die je met elkaar hebt genomen om elkaar te zien.

Ik ga er van genieten vanmiddag en laat mij verrassen….!

Van mij krijgen de deelnemers een mooie kaart om klaar te leggen voor hun invaller dus wie weet wordt jij binnenkort indirect door mij verrast. Ik ga die kaarten op meer plekken verspreiden dus wie weet wanneer jij ‘m tegen komt!

En ze krijgen een uitnodiging voor henzelf en een collega om mee te doen aan het Beleefweekend Ameland in 2015. Kan ik hen gezellig nóg een keer zien. Daar ben jij, als invaller, ook van harte voor uitgenodigd. Klik hier voor de info.

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, eigenaar Cursus op Ameland, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in Activiteit Cursus op Ameland, Beleefweekend Ameland, Genieten, POGO2014 en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Elkaar ontmoeten

  1. Patricia zegt:

    Lekker genieten vandaag!

    Like

  2. Pingback: Zo heb ik POGO2014 ervaren | invaltips: alles voor de invaller

  3. Pingback: Dat zou leuk zijn als invaller! | invaltips: alles voor de invaller

Geef een reactie

