Waarschijnlijk heb je dit al en anders zet je ‘m op je verlanglijstje.

voorzijde invallers 20131112_153356-225x300Het is weer cadeautjestijd: wat zul je dit jaar op je verlanglijstje zetten, wat kun je vragen?

Heel veel invallers hebben dit cadeautje al: het Handboek Invallers Basisonderwijs. Dat heb ik inderdaad speciaal voor invallers geschreven. Ik krijg veel reacties er op, fijn dat het echt een steuntje in de rug is voor de praktijk!

Ik ben een schrijfster die geen ingewikkelde zinnen maakt en het allemaal lekker praktisch hopresent-150291__180udt. Je bestaan als leerkracht is al druk genoeg en als je even wat inspiratie zoekt is het fijn om in dit overzichtelijke boek te bladeren. De tips zijn makkelijk toe te passen en wat ik vaak hoor is dat invallers zich er weer door bemoedigd voelen. De onderwerpen gaan van een moeilijke klas en zorgen voor jezelf tot onvoorbereid invallen en hoe jij het werk als invaller het makkelijkst organiseert.

Zoals je misschien wel weten val ik naast mijn vaste baan steeds in dus ik mag elke keer mijn eigen bevindingen in de praktijk ervaren….en het werkt! Maak een andere invaller of jezelf blij met dit bijzonder handige cadeau:

Meer informatie en bestellen.

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, eigenaar Cursus op Ameland, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in Cadeautip, Handboek Invallers Basisonderwijs, jezelf ontwikkelen, Organisatie, Probleem oplossen, werkplezier en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

