Test mijn test en ontvang het Handboek Invallers Basisonderwijs gratis

plate-361516__180Op de vorige cursusdag “Zo is invallen wél leuk” heb ik de test Locus of Control gedaan met de deelnemende invallers. Locus of control of beheersingsoriëntatie is een term uit de psychologie waarmee de mate wordt aangeduid waarin iemand de oorzaken van wat hem of haar overkomt bij zichzelf of juist buiten zichzelf zoekt.

Het locus of control-concept werd voor het eerst geformuleerd door de psycholoog J.B. Rotter in 1954 en later verder uitgewerkt door H. M. Lefcourt.

Juist voor invallers kan het heel interessant zijn om te beseffen waar je Locus of Control ligt. Immers: er overkomt je nogal wat en jij dient je toch op de één of andere manier staande te houden.

Ik heb nu de test helemaal aangepast aan de situatie van invallers. Natuurlijk wil ik ‘m eerst uitproberen voordat ik deze toepas op een volgende cursusdag voor invallers. Daarvoor heb ik twee of drie kritische invallers nodig. Kun jij op woensdag 26 november om 13.00 in Leeuwarden zijn? In maximaal een uur nemen we de test met elkaar door. Jouw beloning: het Handboek Invallers Basisonderwijs.

Meld je aan via invaltips@gmail.com, dan stuur ik je het adres op loopafstand van centraal station Leeuwarden. Dankjewel!

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in Gratis, jezelf ontwikkelen, Test, Zo is invallen wél leuk en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Test mijn test en ontvang het Handboek Invallers Basisonderwijs gratis

  1. Pingback: Gezellig dat je er bent! | invaltips: alles voor de invaller

Geef een reactie

