Ik maakte per ongeluk veel mensen blij

singing-18382__180En nu hopelijk nóg meer! Hier en daar (via het Paboforum, Twitter, mijn nieuwsbrief, enz) had ik de naam van een wel heel handige site rondgestrooid. En voor invallers ook vreselijk handig! Ik heb er veel enthousiaste reacties op gekregen dus vandaar dat ik je hier ook (of misschien wat jou betreft nogmaals) informeer.

Binnen de Vrijescholen wordt er altijd veel aan kunstzinnige vakken gedaan waaronder muziek.
Met behulp van sponsoren en dankzij giften plus het monnikenwerk van een aantal vrijwilligers is de site vrijeschoolliederen.nl gemaakt.
De titel van de site maakt misschien dat je denkt dat deze site niet voor jou geschikt is.
Niets is minder waar: je vindt hier werkelijk van alles, keurig ingedeeld op zangtypen, talen, seizoenen, jaarfeesten en thema’s.
Er is bladmuziek, tekst en je kunt de liedjes beluisteren.
Er zijn ook informatieve pagina’s en je kunt zelf je liederen inzenden.
De indeling kleuters, klas 1-2, 3-4, 5-6 en bovenbouw lees je als groep 1-2, 3-4, 5-6, 7-8 en middelbare school.
Wat heerlijk dat het allemaal gratis en makkelijk toegankelijk is. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, eigenaar Cursus op Ameland, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in muziek, zingen en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Ik maakte per ongeluk veel mensen blij

  1. Pingback: Uit de oude doos en heel waardevol | Invaltips – Invallers begeleiden én opleiden

  2. Dit is op jufastridreijman herblogden reageerde:
    Mijn dank aan juf Hetty is groot.
    Wie weet voor jullie ook handig?!
    Ik ga er in ieder geval een kijkje nemen!

    je vindt hier werkelijk van alles, keurig ingedeeld op zangtypen, talen, seizoenen, jaarfeesten en thema’s.
    Er is bladmuziek, tekst en je kunt de liedjes beluisteren.
    Er zijn ook informatieve pagina’s en je kunt zelf je liederen inzenden.
    De indeling kleuters, klas 1-2, 3-4, 5-6 en bovenbouw lees je als groep 1-2, 3-4, 5-6, 7-8 en middelbare school.
    Wat heerlijk dat het allemaal gratis en makkelijk toegankelijk is. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

