Vertellen: wil jij nog wat tips?

fairy-tale-33255_640Op woensdag 8 oktober gaf ik de workshop Vertellen tijdens het Lerarencongres 2014 in Den Bosch. De Onderwijscoöperatie had weer voor een mooi aanbod gezorgd aan cursussen, leuk om daar deel van uit te maken.

Tijdens de workshop heb ik geoefend met verschillende manier om “los”te komen voor het vertellen. Ook heb ik met de deelnemers een aantal tips doorgenomen om de kunst van het vertellen zelf onder de knie te krijgen. Er werd antwoord gegeven op vragen als:

  • Hoe gaat dat, een verhaal uit je hoofd leren en toch beeldend vold-2079_640ertellen?
  • Hoe houd ik de aandacht vast van de toehoorders?
  • Hoe kan ik verhalen gebruiken in verschillende situaties?

De deelnemers krijgen van mij deze week een bestand met handige tips voor het vertellen van verhalen toe. Wil jij dat ook ontvangen? Stuur me dan een mail via invaltips@gmail.com en dan stuur ik je het bestand toe!

Over invaltips

Directeur Basisonderwijs, Begeleider en opleider invallers basisonderwijs, eigenaar Cursus op Ameland, auteur boeken en columns, (gast) spreker
Dit bericht werd geplaatst in Vertellen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

